115به نام خداسلام-------------------------------------------------------------------هیچ وقت به چیزی عادت نکنینمخصوصا اگه به حال جسمانی و روحانیتون ربط داشته باشهوقتی عادت کرده باشی ناز کنی و یکی باشه که نازت رو بکشه...اون وقت وقتی نباشه اذیت میشی...دلتنگ میشی...بهانه میگیریبا همه دعوا میکنی...حالا نیست...بهم توجه نمیکنه...دلم گرفته... حالم خوب نیست...چرا نیستی اخه...:(---------------------------------------------خدایا...جمعه سوم دی ۱۳۹۵ | y=a...
ما را در سایت y=a دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:09